Zisk uživatelů Time Maker
Publikováno 18.01.2011 v 14:11 v kategorii TimeMaker, přečteno: 189x
Co TimeMaker dělá? Zajišťuje efektivitu pracovníků - manažer více vidí - TimeMaker mu pomáhá vidět,
plánovat, dodržovat plnění plánů a úkolů... Pomůže mu překonat slabé období, dorovnat uniklé zisky, udržet "prázdnou hlavu" . Zaměstnavatel ví, že úk
Feschu Lighting s.r.o. - Česká Republika
Za nejdůležitější zisk považuji velmi tvrdou až agresivní metodu připomínání toho , zda jsem
dostal odpověď na svůj email či nikoliv. Již se mi mnohokrát vyplatilo připomenutí získání odpovědi či vykonaného úkolu. Lidé po upozornění ihned odpovědí a v dalším případě raději , než aby čekali na upozornění, úkol splní ihned. Velmi se tím zrychlila moje práce.
Dalším velmi důležitou výhodou je, že nemusíte vstávat ze své židle v kanceláři a rušit ostatní
kolegy nebo i sebe od práce. Pokud někdo něco potřebuje, tak si o to zažádá přes TM. Pokud je to nevyhnutné použije TM chat. Funguje to velmi spolehlivě a hlavně je kontrola toho, kdo a jak pracuje.
Martin Fejtek - majitel
______________________________________________________________________________
Business Success, spol.s r.o. - Česká Republika
Druhý den používám TimeMaker, ale už nyní vidím a cítím změny:
· ubývá mi papírů na stole i v Time Machine (pomocný systém na plánování úkolů)
· nezdržuji se tisky a zakládáním, popřípadě dohledáváním, odeslaných e-mailů
· neztrácím čas zapisováním a přepisováním poznámek v diáři apod.
Je to super ... Už teď, po prvních vrácených se dokončených úkolech a znovu se připomenutí
některých jiných, mám pocit, že získávám daleko větší kontrolu nad svými úkoly - jak zadanými, tak obdrženými!
Navíc mám pocit, že jsem toho dnes stihla ještě více než jindy.
A to je teprve začátek - seznamovačka s TimeMakerem ... Vím, že zdaleka nevyužívám vše, co mi
TimeMaker nabízí, takže už teď se těším na objevování dalších nových funkcí :o)
Veronika Pivková - Marketing
______________________________________________________________________________
DABI EXPO a.s. - Česká Republika
Pro moji osobu - konečně přestávám zapomínat na úkoly, které jsem lidem přidělil.
Daleko lépe se mi plánuje čas a daří se mi naplánované úkoly včas a v plánované době řešit.
Co se týče firmy - prvotní odpor k zavedení něčeho nového už asi opadl a lidé začínají hledat co
by jim mohl nový systém přinést. Další zisky očekávám až po zavedení a zvládnutí obsluhy u většiny terminálů, na kterých je systém aktivován.
Pavel Chvátal - majitel
po 7 týdnech používání
______________________________________________________________________________
Lenoxa a.s. - Česká Republika
Používání TimeMakeru mi pomohlo v osobní pracovní efektivitě. Lépe se mi plánuje, organizuje
a hlídá moje práce. Nemusim myslet kdo, co, kdy má pro mne vykonat nebo co mám vykonat pro
někoho. Jedním slovem "Mám čistou hlavu při odchodu z práce" TimeMaker za mne vše hlídá a já mám vnitřní klid pro práci. TimeMaker zrychlil vyřizování e-mailů (přesněji řečeno, vyřízení každodenní korespondence mi nyní zabere zhruba třetinu času co předtím v Outlooku).7
Filip Vohnický
po 12 týdnech používání
______________________________________________________________________________
MS Quatro s.r.o. - Česká Republika
Využíváním programu TimeMaker se nám velice zjednodušila komunikace uvnitř firmy, odpadlo
velké množství osobních schůzek a telefonátů při úkolování pracovníků. Úkoly jsou v písemné podobě, TimeMaker hlídá jejich splnění a vše je zpětně dohledatelné.To nejcennější pro mne je, že mám neustále při ruce aktuální stav veškeré firemní komunikace. Nástroj TM Matrix umožňuje sledovat tok všech zadaných úkolů a pokud nejsou plněny v termínu, okamžitě vidím, co, kdo a komu nesplnil. Skvělé je také to, že úkoly a jakoukoliv komunikaci mohu zadávat kdekoliv a kdykoliv přes internet. Moje produktivita se tím zvedla více jak dvojnásobně.
Miroslav Nevěděl - majitel
po 4 týdnech používání
_____________________________________________________________________________
D.A.N. production, s.r.o. - Česká Republika
TIMEMAKER mi napomohl mít pod kontrolou komunikaci.
Jasně definované možnosti komunikace zjednoznačňuje roli mezi vlastníkem a vykonavatelem
Produkčního úkolu, ubylo "mlžení" a "hluché" komunikace. To jednoznačně zefektivňuje procesy uvnitř firmy. Hodně pozitivního očekávám od zavedení Plánů do praxe.
Jan Avkovský - spolumajitelpo 3 měsících používání
_____________________________________________________________________________
Studijní centrum Basic, o.p.s. - Česká Republika
TIMEMAKER se ke mně dostal v době, kdy se mi papíry práce hromadily na stole. Má pozornost
byla rozptýlená na všech možných pracovních věcech. Snažila jsem se držet si to celé pod kontrolou tím, že jsem si na jeden papír psala, co je třeba dokončit, co mi má kdo poslat a dodělat, atd. Ale seznam se stále prodlužoval a samotná kontrola toho, zda už mi ten či onen odpověděl na to, co jsem potřebovala, zabrala desítky minut.
Hned první den po zavedení TIMEMAKERu jsem cítila obrovskou úlevu. Nemusela jsem
najednou myslet na to, co kdo má dodělat, co kdo neposlal, apod. I když jsem věděla, že je spousta práce, která není hotová, cítila jsem, že ji mám pod kontrolou.
Doporučuji to všem řídícím pracovníkům a nejen těm. Úspěch firmy hodně závisí na tom, jak
dokáže rychle dokončovat své úkoly, a TIMEMAKER se o to opravdu umí postarat.
Jana Tomanová - ředitelka
po 6 týdnech používání
_____________________________________________________________________________
7 points s.r.o. - Česká Republika
Vážení obchodní přátelé z teamu Time Maker.
Chci se s Vámi podělit o zkušenost, kterou jsem udělal před cca 14 dny a díky TM jsem zvládl
něco, co se mi už dlouho nepodařilo a co mi pomohlo "hnout" s jedním člověkem.
Jeden náš obchodník si vzal za úkol, že vytvoří vlastní obchodní síť stálých odběratelů. Nic
neobvyklého, řeknou si zasvěcení. Napsal oslovující dopis, spolu jsme ho doladili a hurá s ním přes internet na vytipované adresy. Produkční úkol v Time Makeru zajistil, že všechny odeslané maily byly pod kontrolou. SUPER! A potom to přišlo. Každý z nás má nějakou kapacitu, nějakou trpělivost, nějaká odmítnutí a tím i selhání. A kolegovi se stalo, že už na červené řádky v Time Makeru přestal reagovat. Tolik odmítnutí nečekal. Začal hledat, kde se stala chyba, předělával úvodní dopis, odmítal jej odeslat, "proč bych je měl oslovovat pořád dokola?", zkrátka ho to převálcovalo. O udržení záměru už nechtěl slyšet. Přišel pátek, který byl posledním před jeho dovolenou. Ráno jsem přišel velmi brzy do práce, otevřel Matrix(nástroj pro kontrolu podřízených) a při pohledu na jeho nesplněných 9 (!) úkolů jsem vypěnil.
Ve všech jsem ho obešel a svým jménem napsal velmi slušnou formou, jestli by ti, kterým
byly maily odeslány byli tak laskavi a dali vědět, zda je to zajímá nebo ne. No, a věřte nebo ne, do hodiny jsem měl na stole 4 poptávky. A ne malé.
Zase jedno skvělé vítězství! O tom, jak to dopadlo s oním obchodníkem až jindy. Asi to
odhadnete sami. Ale jedno je jisté - investice do TM je okamžitě návratná!!!
Rostislav Brodecký - majitel
_____________________________________________________________________________
M.I.R.S. int. - Izrael
TimeMaker je nástrojem managementu, který dává zaměstnancům i manažerům přehled o tom,
co jsou jejich úkoly a jaký je jejich stav - a to pouze jedním stisknutím tlačítka. Díky TimeMakeru jsou denní úkoly neustále plánovány a sledovány a je snadné zjistit, kde jsou slabá místa společnosti, a analyzovat důsledky.
Zjišťovali jsme důsledky využití TimeMakeru mezi uživateli a došli jsme k závěru, že díky
TimeMakeru se výrazně snížil objem posílané komunikace potřebné ke splnění každého úkolu.
Kobi Bitter -výkonný víceprezident
_____________________________________________________________________________
ANIMA EXPO s.r.o. - Česká republika
Po 14 dnech co máme TimeMaker, pozoruji na sobě jistou závislost a změny v pracovním
nasazení i vyhodnocení splněných úkolů k lepšímu.
Při odchodu z práce mám dobrý pocit ze spousty splněných úkolů.
Pozoruji jaký je to obrovský rozdíl úkolovat a plánovat pomocí TimeMaker, oproti mailovému, nebo slovnímu zadávání úkolů. Myslím, že i kolegové si za chvíli uvědomí, jaký je to přínos pro ně samotné. Mám i více času přemýšlet více do budoucnosti a netrápí mě v noci myšlenky na to, že jsem ještě zapomněl vyřídit nějaký mail.
Jiří Kříž - majitel
_____________________________________________________________________________
Partners For Life Planning, a. s. - Česká Republika
Pro myšlenku TimeMakeru jsem se definitivně a nezlomně nadchl v momentě, kdy jsem
se naprosto ztotožnil se základními návyky práce s daty, s časem, sám se sebou ale především se svými plány.
TimeMaker není jen další z mnoha plánovacích zefektivňovacích softwarů, kterých na trhu už
pár je, ale čas spíše berou než aby ho šetřily. Je to radikální krok k tomu, aby jste si udělali ve svých věcech pořádek. Aby jste už nikdy neodkládali důležité byť třeba i nepříjemné povinnosti a především se neustále drželi plánu, strategie, cesty či jak to nazvat.
TimeMaker mi navíc přinesl poznání, že nevyřešená, třeba i banální povinnost nebo úkol bere
energii, tedy mé stěžejní palivo.
Když k tomuto přidám fakt, že mi TimeMaker přehledně měří statistiky výkonnosti mé obchodní
skupiny a umožňuje mi s nimi pracovat na individuálních rozhovorech se svými spolupracovníky mám ideální nástroj k hodnocení práce svých lidi, ale i své.
Vojtěch Pištěcký - Finanční poradce
______________________________________________________________________________
SKLENÁŘSTVÍ NONSTOP s.r.o. - Česká republika
Především jsem spokojená se sdíleným kalendářem, mám přehled o tom, kde ředitel je a bude,
podle toho plánuji schůzky ihned když klienti volají a tím šetřím svůj i jejich čas. Dříve jsem nejprve musela zjišťovat volné termíny u ředitele, což zdržovalo ředitele, mně i klienta a zvyšovali se náklady na telefonování klientům zpět.
Po zavedení produkčních úkolů s termíny splnění nezapomínám kdo, co a do kdy pro mne má
udělat, také se zkrátila doba odevzdání podkladů od kolegů ke statistikám z 10-14 dnů na 3 dny.
To je pro mě zatím to nejužitečnější.
Dalším krokem bude modul statistik, který mi ulehčí práci se sběrem a distribucí dat nadřízeným.
Michaela Juráková - asistentka majitele
Za nejdůležitější zisk považuji velmi tvrdou až agresivní metodu připomínání toho , zda jsem
dostal odpověď na svůj email či nikoliv. Již se mi mnohokrát vyplatilo připomenutí získání odpovědi či vykonaného úkolu. Lidé po upozornění ihned odpovědí a v dalším případě raději , než aby čekali na upozornění, úkol splní ihned. Velmi se tím zrychlila moje práce.
Dalším velmi důležitou výhodou je, že nemusíte vstávat ze své židle v kanceláři a rušit ostatní
kolegy nebo i sebe od práce. Pokud někdo něco potřebuje, tak si o to zažádá přes TM. Pokud je to nevyhnutné použije TM chat. Funguje to velmi spolehlivě a hlavně je kontrola toho, kdo a jak pracuje.
Martin Fejtek - majitel
______________________________________________________________________________
Business Success, spol.s r.o. - Česká Republika
Druhý den používám TimeMaker, ale už nyní vidím a cítím změny:
· ubývá mi papírů na stole i v Time Machine (pomocný systém na plánování úkolů)
· nezdržuji se tisky a zakládáním, popřípadě dohledáváním, odeslaných e-mailů
· neztrácím čas zapisováním a přepisováním poznámek v diáři apod.
Je to super ... Už teď, po prvních vrácených se dokončených úkolech a znovu se připomenutí
některých jiných, mám pocit, že získávám daleko větší kontrolu nad svými úkoly - jak zadanými, tak obdrženými!
Navíc mám pocit, že jsem toho dnes stihla ještě více než jindy.
A to je teprve začátek - seznamovačka s TimeMakerem ... Vím, že zdaleka nevyužívám vše, co mi
TimeMaker nabízí, takže už teď se těším na objevování dalších nových funkcí :o)
Veronika Pivková - Marketing
______________________________________________________________________________
DABI EXPO a.s. - Česká Republika
Pro moji osobu - konečně přestávám zapomínat na úkoly, které jsem lidem přidělil.
Daleko lépe se mi plánuje čas a daří se mi naplánované úkoly včas a v plánované době řešit.
Co se týče firmy - prvotní odpor k zavedení něčeho nového už asi opadl a lidé začínají hledat co
by jim mohl nový systém přinést. Další zisky očekávám až po zavedení a zvládnutí obsluhy u většiny terminálů, na kterých je systém aktivován.
Pavel Chvátal - majitel
po 7 týdnech používání
______________________________________________________________________________
Lenoxa a.s. - Česká Republika
Používání TimeMakeru mi pomohlo v osobní pracovní efektivitě. Lépe se mi plánuje, organizuje
a hlídá moje práce. Nemusim myslet kdo, co, kdy má pro mne vykonat nebo co mám vykonat pro
někoho. Jedním slovem "Mám čistou hlavu při odchodu z práce" TimeMaker za mne vše hlídá a já mám vnitřní klid pro práci. TimeMaker zrychlil vyřizování e-mailů (přesněji řečeno, vyřízení každodenní korespondence mi nyní zabere zhruba třetinu času co předtím v Outlooku).7
Filip Vohnický
po 12 týdnech používání
______________________________________________________________________________
MS Quatro s.r.o. - Česká Republika
Využíváním programu TimeMaker se nám velice zjednodušila komunikace uvnitř firmy, odpadlo
velké množství osobních schůzek a telefonátů při úkolování pracovníků. Úkoly jsou v písemné podobě, TimeMaker hlídá jejich splnění a vše je zpětně dohledatelné.To nejcennější pro mne je, že mám neustále při ruce aktuální stav veškeré firemní komunikace. Nástroj TM Matrix umožňuje sledovat tok všech zadaných úkolů a pokud nejsou plněny v termínu, okamžitě vidím, co, kdo a komu nesplnil. Skvělé je také to, že úkoly a jakoukoliv komunikaci mohu zadávat kdekoliv a kdykoliv přes internet. Moje produktivita se tím zvedla více jak dvojnásobně.
Miroslav Nevěděl - majitel
po 4 týdnech používání
_____________________________________________________________________________
D.A.N. production, s.r.o. - Česká Republika
TIMEMAKER mi napomohl mít pod kontrolou komunikaci.
Jasně definované možnosti komunikace zjednoznačňuje roli mezi vlastníkem a vykonavatelem
Produkčního úkolu, ubylo "mlžení" a "hluché" komunikace. To jednoznačně zefektivňuje procesy uvnitř firmy. Hodně pozitivního očekávám od zavedení Plánů do praxe.
Jan Avkovský - spolumajitelpo 3 měsících používání
_____________________________________________________________________________
Studijní centrum Basic, o.p.s. - Česká Republika
TIMEMAKER se ke mně dostal v době, kdy se mi papíry práce hromadily na stole. Má pozornost
byla rozptýlená na všech možných pracovních věcech. Snažila jsem se držet si to celé pod kontrolou tím, že jsem si na jeden papír psala, co je třeba dokončit, co mi má kdo poslat a dodělat, atd. Ale seznam se stále prodlužoval a samotná kontrola toho, zda už mi ten či onen odpověděl na to, co jsem potřebovala, zabrala desítky minut.
Hned první den po zavedení TIMEMAKERu jsem cítila obrovskou úlevu. Nemusela jsem
najednou myslet na to, co kdo má dodělat, co kdo neposlal, apod. I když jsem věděla, že je spousta práce, která není hotová, cítila jsem, že ji mám pod kontrolou.
Doporučuji to všem řídícím pracovníkům a nejen těm. Úspěch firmy hodně závisí na tom, jak
dokáže rychle dokončovat své úkoly, a TIMEMAKER se o to opravdu umí postarat.
Jana Tomanová - ředitelka
po 6 týdnech používání
_____________________________________________________________________________
7 points s.r.o. - Česká Republika
Vážení obchodní přátelé z teamu Time Maker.
Chci se s Vámi podělit o zkušenost, kterou jsem udělal před cca 14 dny a díky TM jsem zvládl
něco, co se mi už dlouho nepodařilo a co mi pomohlo "hnout" s jedním člověkem.
Jeden náš obchodník si vzal za úkol, že vytvoří vlastní obchodní síť stálých odběratelů. Nic
neobvyklého, řeknou si zasvěcení. Napsal oslovující dopis, spolu jsme ho doladili a hurá s ním přes internet na vytipované adresy. Produkční úkol v Time Makeru zajistil, že všechny odeslané maily byly pod kontrolou. SUPER! A potom to přišlo. Každý z nás má nějakou kapacitu, nějakou trpělivost, nějaká odmítnutí a tím i selhání. A kolegovi se stalo, že už na červené řádky v Time Makeru přestal reagovat. Tolik odmítnutí nečekal. Začal hledat, kde se stala chyba, předělával úvodní dopis, odmítal jej odeslat, "proč bych je měl oslovovat pořád dokola?", zkrátka ho to převálcovalo. O udržení záměru už nechtěl slyšet. Přišel pátek, který byl posledním před jeho dovolenou. Ráno jsem přišel velmi brzy do práce, otevřel Matrix(nástroj pro kontrolu podřízených) a při pohledu na jeho nesplněných 9 (!) úkolů jsem vypěnil.
Ve všech jsem ho obešel a svým jménem napsal velmi slušnou formou, jestli by ti, kterým
byly maily odeslány byli tak laskavi a dali vědět, zda je to zajímá nebo ne. No, a věřte nebo ne, do hodiny jsem měl na stole 4 poptávky. A ne malé.
Zase jedno skvělé vítězství! O tom, jak to dopadlo s oním obchodníkem až jindy. Asi to
odhadnete sami. Ale jedno je jisté - investice do TM je okamžitě návratná!!!
Rostislav Brodecký - majitel
_____________________________________________________________________________
M.I.R.S. int. - Izrael
TimeMaker je nástrojem managementu, který dává zaměstnancům i manažerům přehled o tom,
co jsou jejich úkoly a jaký je jejich stav - a to pouze jedním stisknutím tlačítka. Díky TimeMakeru jsou denní úkoly neustále plánovány a sledovány a je snadné zjistit, kde jsou slabá místa společnosti, a analyzovat důsledky.
Zjišťovali jsme důsledky využití TimeMakeru mezi uživateli a došli jsme k závěru, že díky
TimeMakeru se výrazně snížil objem posílané komunikace potřebné ke splnění každého úkolu.
Kobi Bitter -výkonný víceprezident
_____________________________________________________________________________
ANIMA EXPO s.r.o. - Česká republika
Po 14 dnech co máme TimeMaker, pozoruji na sobě jistou závislost a změny v pracovním
nasazení i vyhodnocení splněných úkolů k lepšímu.
Při odchodu z práce mám dobrý pocit ze spousty splněných úkolů.
Pozoruji jaký je to obrovský rozdíl úkolovat a plánovat pomocí TimeMaker, oproti mailovému, nebo slovnímu zadávání úkolů. Myslím, že i kolegové si za chvíli uvědomí, jaký je to přínos pro ně samotné. Mám i více času přemýšlet více do budoucnosti a netrápí mě v noci myšlenky na to, že jsem ještě zapomněl vyřídit nějaký mail.
Jiří Kříž - majitel
_____________________________________________________________________________
Partners For Life Planning, a. s. - Česká Republika
Pro myšlenku TimeMakeru jsem se definitivně a nezlomně nadchl v momentě, kdy jsem
se naprosto ztotožnil se základními návyky práce s daty, s časem, sám se sebou ale především se svými plány.
TimeMaker není jen další z mnoha plánovacích zefektivňovacích softwarů, kterých na trhu už
pár je, ale čas spíše berou než aby ho šetřily. Je to radikální krok k tomu, aby jste si udělali ve svých věcech pořádek. Aby jste už nikdy neodkládali důležité byť třeba i nepříjemné povinnosti a především se neustále drželi plánu, strategie, cesty či jak to nazvat.
TimeMaker mi navíc přinesl poznání, že nevyřešená, třeba i banální povinnost nebo úkol bere
energii, tedy mé stěžejní palivo.
Když k tomuto přidám fakt, že mi TimeMaker přehledně měří statistiky výkonnosti mé obchodní
skupiny a umožňuje mi s nimi pracovat na individuálních rozhovorech se svými spolupracovníky mám ideální nástroj k hodnocení práce svých lidi, ale i své.
Vojtěch Pištěcký - Finanční poradce
______________________________________________________________________________
SKLENÁŘSTVÍ NONSTOP s.r.o. - Česká republika
Především jsem spokojená se sdíleným kalendářem, mám přehled o tom, kde ředitel je a bude,
podle toho plánuji schůzky ihned když klienti volají a tím šetřím svůj i jejich čas. Dříve jsem nejprve musela zjišťovat volné termíny u ředitele, což zdržovalo ředitele, mně i klienta a zvyšovali se náklady na telefonování klientům zpět.
Po zavedení produkčních úkolů s termíny splnění nezapomínám kdo, co a do kdy pro mne má
udělat, také se zkrátila doba odevzdání podkladů od kolegů ke statistikám z 10-14 dnů na 3 dny.
To je pro mě zatím to nejužitečnější.
Dalším krokem bude modul statistik, který mi ulehčí práci se sběrem a distribucí dat nadřízeným.
Michaela Juráková - asistentka majitele
Komentáře
Celkem 0 komentářů